Mattebus!

Asså, matte är ju liksom asatrött hela tiden! Imorse kunde ja’nte ens väcka henne ordentligt! Hon ba’ vände sej om å sov vidare.

Bara lufsa iväg till sin egen säng å sova lite till då…

Vet ni förresten? Matte beställde tid hos vetten åt mej, för det kliar på kinden liksom. Så fort jag hörde det, då slutade jag klia. Har’nte kliat mej på hela helgen liksom. Gissa hur glad matte e åt de’rå? 😛

När matte väl gick upp sen så gick vi ut, sen käkade vi frukost å sov i soffan (eller ja, matte skulle kolla film men hon somnade… TVÅ gånger!!)

Nästa gång vi gick ut fick jag väskorna på mej åsså gick vi ner till centrum för lite sån däringa social träning. Matte säjer att jag behöver det ändå, fast jag snart fyller fyra

Fick sjukt mycket uppmärksamhet från tvåbentingar, mest från små såna. Sen vare en trebenting som ba’ ”Åh vad fin han är!”

Så klart! 😛

Sen när vi kom in igen försökte matte surfa lite, hon somnade…. Asså är det nåt fel på mänskor som mår partytricksigt varenda dag å kväll och liksom vill sova jämt? Jag tycker hon är asatrist!

Fast vi busade lite ute jallafall. Både igår å idag. Igår var det nästan roligare för jag fick springa lös åsså fick jag leta godis på ett högt berg, fett kul! (”Berget” är alltså en upplogad vall på ca 2,5 m //matte)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 responses

  1. Eeeey mannen!!!!!

    Du borde komma ner hit till mig juh!!
    Min husse & matte orkar lajja me mig sketamycke & när vi lajjar kan din matte vila sig från sitt partytrixarmåiga.

    Lovar att du inte skulle behöva de däringa väskorna då för att få lite rörasigtrött i bena å skallen *haha*

    Pusspåre!
    //S

Kommentera

