Dagens kommentar

Som hamnade i skräplådan, såg ut så här:

Vi är en grupp frivilliga och börja ett helt nytt initiativ i ett samhälle. Din blogg lämnat oss värdefull information att arbeta med. Du har gjort ett fantastiskt arbete!.

Man ba’ VA?! Åkej att jag skriver en massa nyttigheter som folk borde veta å så men liksom… hur fasen skriver dom? För många mänskor i tangentbordet liksom, då blire knas i kanelen jöh!

Matte sa att dom skriver så konstigt f’att dom har utnyttjat en kille som heter google som kan typ alla språk i hela världen… Fast jag tycker inte han är så duktig faktiskt… Hajja inte mycket av den kommentaren nä…

Vet ni en grej? Matte är skitavis på mej som kan sova hela dagarna.
Fast hon lämnade blod igen till sin vette för hon kan knappt äta, asså, jag tycker synd om’na som liksom känner som att hon vill partytrixa hela tiden. Fett onödigt liksom. Fast en grej är bra när hon är så trött, hon är mycket lättare att knöla ihop då, när man ska mysa i soffan hehe!

Hon är så trött att hon vinglar när hon SITTER till å med… shit liksom…

Tur att hon håller sej vaken när hon rattar Willy jallafall… fast asså… en annan åker ju säkert som en kung… 😉

Tjabba!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 responses

  1. Cool bur du har.
    Jag sitter i baksätet. Häromdagen kom jag på att jag kunde hoppa över baksätet och ut genom bakluckan. Och springa ikapp en granne med hund på vägen. Matte blev helt vansinnigt arg. På grannen. Hehe.
    Var visst hans fel att jag smet ut. Hon skällde som värsta lapphunden på grannen.
    Nu hotar hon med bur. Åt grannen hoppas jag 🙂

    Puss påre snygging!

Kommentera

