Fullt upp

Ja jäklars vad jag har jobbat idag! Typ. Först gick jag å matte på en skitalång promenad. Jag fick bära väskorna, fast dom vägde typ ingenting. Det var nog tur för matte å jag fick typ hoppa ner i snön när det kom ett par ohyfsade typer å ba’ gick rätt mot oss liksom.

Det var jobbigast för matte tror jag för  hon flåsade som en jäkla blåsbälg haha!

Sen var det typ sjuttitolv tusen andra mänskor å hundar ute samtidigt. Värsta konstiga att alla tänkte samma sak som vi ”Perfekt tidpunkt för en långpromenad” haha!

På kvällen kom Lillebroren och hans Göööölfränd förbi å drack svartvatten. Fatta trött man blir då! Jag älskar dom dära mänskorna, dom är fetbra! När dom hade gått så försökte jag säja till matte att dom kunde bo här med oss, typ alltid men då sa hon att det skulle bli trångt i soffan åsså måste ju Norton flytta hit oxå… Å det har hon ju rätt i, fett trångt med så många braingar i soffan, räcker med mej å matte ju 😉

Nu ska jag sova en sväng till innan det är dags för kvällsprommis! Tjillevisp!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 responses

  1. Meeeeh mannen!!!!

    Du ser ju på detta helt fel!!!!
    Asså lösningen e ju busenkel…. Du & matte får ju köpa en monstrosoffa….. Då får ni ALLA plats i den….. 😀

    Eller kan du & matte flytta till mig… För husse & matte köpte en asestor soffa redan innan jag fanns… Vi kan alla ligga i den tror jag… 🙂

Kommentera

