Paketafton!

Jäklars vad jag är älskad! Asså, matte mår typ asapestigt, hon ba’ partytricksa mitt i natten å sen åkte vi till jobbet men vi fick inte vara kvar där för matte smittades tydligen jättemycket…(Jomen alltså, jag fick ju behålla frukosten och mådde inte särskilt pyton på morgonen så jag trodde det var okej. Nähä. Maginfluensa och hemskickad efter 40 minuter på jobbet… //matte)

Miiiiiiina!!

Mäh alltså iiiiiiallafall så var matte å hämtade paket. Tre stycken, ett till Lillebror, ett till Lillebrors gööölfränd å ett till mej! Baaara till mej! Eller asså, jag kan liksom inte läsa så…

Fast matte sa att tydligen typ hälften var till henne…

Det var typ artonmiljardersmiljoner paket i det stora paketet! 😯

Matte öppnade några till mej fast det inte är julafton än, men det var ju bara för att dom luktade så gott :mrgreen:

Snart äre bara en dag kvar tills jag får ännu flera så jag passar på att vara extra snäll å vakta matte som fasen nu när hon är sjuk också… Sen försöker jag corsoheala henne genom att snarka henne i örat när vi ligger i soffan haha!

*matte säjer nåt*

Mäh asså hallååå jag kommer till det!

Jag fick alla mina paket av världens bästaste

Klicka på Doriz namn så kommer ni till hennes blogg 🙂

8 responses

  1. Åhhh fasen va bra mannen… Ja inte att din matte partytrixar men att du ska få en massa paket…..

    Jag ska också få paket det vet jag…. För jag har sniffat lite på dom & vissa luktar asagott.. 😀
    Dom LÄR ju va te mig!!!!

  2. Men asså, du har ju varit snäll hela året och då ska man ha paket! Hoppas matte din fixar det matte skrev om så den inte punkar utan luft.
    Hoppas ni sparade några klappar till hjulafton så ni får öppna då också. Jag har inte fått öppna mina!!! Jädrans matte! Men snart……
    Puss på er båda från oss!

    • Precis! Å du med så det måste ju typ vara asamånga paket för dej å öppna imorrn! 🙂
      Jupp, finns några paket som luktar gott kvar, fast ett har matte det klantarslet slarvat bort! (Ja, det vette tusan vart det paketet tog vägen. Minns att jag höll det i handen och stoppade in det i skafferiet. Nu är det borta 😕 //matte virrpanna)
      Hare kalasers å pussar tebax till er sötnötter! 😉

Kommentera

