Fantastisk

Ja, asså, det däringa tricket med stolptjinget var ett riktigt bra trick att lära sej. För varje gång jag gör det så får jag höra hur bra jag är, fast inte så mest av matte faktiskt… Andra mänskor blir helt ba’ haktappade å tycker jag är typ världsabäst 🙂

Tur att matte kan bita sej i tungan samtidigt som hon pratar annars hade det låtit så här idag:

Trebenting – Oj! Har du LÄRT honom det där?

Matte – Nä asså han är så jävla brajt att han kom på det själv

Trebenting – Fantastiskt!

Matte – Då skulle du se honom hemma vid spisen, han är en jävel på att vända pannkakor!

Nu lät det så här istället:

Trebenting – Oj! Har du LÄRT honom det där?

Matte – Ja…

Trebenting – Fantastiskt!

Matte – Åh! Tack!

Undra vad hon tackade för, det är ju liksom jag som stolptjingar jöh! 😉

Fånga Frolicsar är jag jallafall skitabra på!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 responses

  1. Asså mannen…..

    Fatta’runte vaffö din matte ha lärt dig att stolptjinga????

    Hon har ju dig till att köra hundtricket… Eller iaf en variant av’de…. 😆

    Du får ta & köra upp dedära hänget du fick av PM i nyllet på alla trebeningar som kommer nära din matte 😀
    För ba tänk… Om du hade både din matte OCH en trebening fett me attention du hade fått dåju 😉

    Hare kalasigt!!!!
    //S

    • Mäh asså… haru fått hjälp av husse? Om inte så tycker jag du är förfärligt smart för att vara så ung! Tänk att ja’nte tänkte på det! Shit asså… smaaaart!

      Hehe! Jag ska nog önska mej en sån däringa trebenting i hjulklapp! 🙂

      Hare knas grabben!

Kommentera

