Stort

Vet ni? När jag å matte var ute på kvällsprommis igår, då stannade ett minimonster bredvid oss och så frågade trebentingen därinne vad jag var för ras.
”Cane corso”, sa matte.
”Shit vad STOR han var!” blev responsen.
Vet ni vad matte, den förvirrade lilla människan säjer då?
Gissa?
Ni vet inte?
Okej…
Hon sa…. shit asså… Hon sa…

Stoooor kille! 😉

TACK!
😆 🙄

Förresten brukade matte ha lite snabbare hjärna förut för då sa hon att jag inte alls är stor, ”det finns dom som är ännu större, han är faktiskt rätt liten för att vara CC”…

Fast jag kanske ser skitastor ut för att matte är så liten? Mmm… så måste det vara… Tänk om jag vart lika stor som typ… Texas eller pappa! Då hade matte sett ännu mindre ut ju haha!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 responses

  1. Asså min matte, vet du va hon säger när folk tycke jag är skitastor? Hon säger att jag e en bebis inuti :O En bebis!!!! Asså va säger man… Okejrå – jag är inte så gammal än va, bara 15 sånadäringa månader men jag kånkar runt på fett många kilon! 54 stycken! De ni! Då behöver man många sånadäringa muskler å de har jag! Matte säger att ja ser ut som en italiensk strandraggare – liten rumpa o himla stor bröstkorg. Hon snackar om att jag borde ha en guldkedja runt halsen… Asså blingbling e ju inget för en cooling som mig asså! 😉

  2. Nu är det så Lix att du är helt perfekt stor för din matte 🙂
    Du och din pappa tillhör ju smurferna bland CC’s, precis som era mattar. Och Texas, han passar perfekt till hussen här hemma, stora killar behöver varandra 🙂

    *kramar*

    • Helt perfekt ja! Å det kanske var därför matte blev kär i pappa? F’att han var smurfsajs liksom? 🙂
      Texas å Jätten… *nickar* Låter oxå som en ”tändsticka gjord i himlen” 😉
      Kramas!

Kommentera

