Tjejer!

Asså, jag gillar tjejer. Skitamycket!
Matte säjer att jag inte ska det, för jag har inga kuuuuulor (nämen tack hörrö f’att du påminner mej hela tiden att vetten TOG dom från mej!)

Fast jag gillar springtjejer fortfarande. Fast det är inte lika jobbigt nu. Förut vare lite svårt å käka å slappna av liksom…

Huuuur som helst!

Ikväll, när jag å matte var ute å promenixade så träffade vi en av mattes kompisar och hon hade TVÅ tjejer med sej! Värsta skitabra grejen liksom! Hon hade en trebenting oxå men asså, två tjejer!

Den ena som jag inte vet vad hon heter, för asså… hon presenterade sej inte ens en gång. Jädra snobb liksom!
Men Sasha hälsade å var skitatrevlig! Fast jag fick se hennes tänder lite oxå, hon tyckte liksom att jag nosade henne i röven lite för länge. Man ba’ hallåååå? Kom igen liksom, jag är liksom aaaaartig!

(Jag måste säga att jag blev oerhört stolt över mitt lilla åbäke. Inte nog med att han hälsade jättefint på Sasha, han SATT dessutom när ytterligare en hund gick förbi oss där vi stod. Han sa inte ett pip trots att den andra hunden dels skällde till och dels tog sig lång tid att ta sig förbi oss. // matte – sjukt stolt och glad)

Mäh! Tyst då! Fast asså… nu har jag blivit som matte, jag glömde liksom bort vare va jag skulle säja nurå… Suck asså…

Trött vart jag jallafall… skitatrött! Då äre bra att ha matte som gosedjur 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

16 responses

  1. Ja gilla åxå tjejjer…..
    Fast jag vetente riktigt varför…. :-O

    Husse säger att vår granne Pixie (Dvärgpinscher) har blivit en liten ”slampa”… För innan så ba morra & skällde hon på mig så fort jag kom närma…. Nu ba vänder hon upp rumpan mot mig & låter mig sniffa asalänge….
    Lukta ASAGOTT….. 😀

    Husse säger att Pixie löper men jag tyckte mest att hon står stilla nu ju… 😉

    Fett taskig vette som snodde dina kulor mannen… Men vettu vad??? Jag tror att din matte va inblandad i den komplotten….. Menar, VEM kan man lita på???? 😉

    • Du kommer haja snart… 😉

      Hehe! Som sagt, du kommer haja grejen snart 🙂

      Eller hur! Värsta taskigt! Fast matte säjer att jag är mycket lugnare å så nu. Tycker’nte jag… fast det är inte lika jobbigt med alla springtjejer nu faktiskt 🙂

  2. Asså mannen – du måste ba tala om för mig vad det där med tjejer är för nåt! Har ju en egen på jobbet men hon va, hon har fått nåt om bakbenet… Hon ställer sig ibland å skymmer sikten för mej. Hon liksom bara hoppar upp rakt i ansiktet på me å börjar liksom dansa hula hula med maken mot min nos. Fattar noll! Ja trodde lixom att de va min grej att göra så på henne när jag blir stor (inuti). De där me att ta bort kulorna, de ska jag fan passa mig för. Tack mannen för att du golade! 😉 Tänker aldrig låta doktorn pilla mig i baken.

    • Men asså!?!?!?!…..

      Hänger tjejer ihop med att stå på 3 ben????? 😮
      Fast nu när ni säger det så….. Husse e ju 3-bening…. Och han gillar ju tjejer… Ja en iaf, matte…

      Sist jag testade att stå på 3 ben då lyfte jag på höger bakben men sen glömde jag vad jag skulle göra och efter jag hade funderat ett par sek utan att komma på det så gick jag vidare…. 😉

      • Hahaha! Det händer den bäste grabben. Jag gör också så ibland, lyfter på benet och sen kommer jag på nåt annat att göra så då äre liksom bara gå vidare.. 🙂

Kommentera

