Påkkårn

Jao, matte å lillebroren sa så när dom var små… Påkkårn är skitagott!

Fast matte har kommit på att om hon inte ger mej tillräckligt fort så blire dräggelfläckar i soffan hehe!

Å asså, det blir fett mycket påkkårn till mej för matte har typ ingen plats alls i sin mage haha!

Idag har jag å matte sovit skitamycket, störtskönt! Försökte corsoheala bort hennes skalletryck men det går sådär faktiskt… Å andra sidan har vi extra många mysstunder å tupplurar då 😉

Mellan tupplurarna så käkar jag, eller kastar leksaker till matte som hon får kasta åt mej. Hon är fett bra på det där nu, att hajja vad jag vill när jag kastar typ Nöffe framför henne. Det gick inte fort men hon är visst utbildningsbar tydligen haha!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

8 responses

  1. I min koja serveras ibland ostbollar, såna däringa ostkrokar fast runda bollar. Fett gott! Ja ha lärt matten att om ja snabbt öppnar gapet så ska hon hinna slänga in en boll innan jag slänger ihop garnityret. Hon är rätt bra på’t men missar ibland 😉 När hon gör det så plaskare väldigt på golvet :-0 Hon säger att de är ja som drägglar men ja tror de är hål i taket! Taskit å skylla på lilla moa! Hon säger att de är ja som inte är snabb nog. ELLER HUR!

    • Haha! Fett bra med väldresserad matte! 🙂
      Ostbollar? Hmm…. måste fråga matte om jag kan få såna nån dag… bollar is da shit å kan man dessutom käka upp dom! Perfa ju! 🙂

  2. Påkkårn är bäst! Matte brukade jämt äta det förut, men inte nu. Hon säger att hon inte kan äta det på ett tag till. Jag tycker faktiskt att hon ska ta fram maskinen för min skull! Ska jag behöva lida bara för att matte inte kan äta?????

Kommentera

