Suneäventyr

Asså shit! Jag har träffat Sune! Värsta balla valpskallen! Matte vart helt kär i han… då vart jag lite sur… Fast matte tyckte jag skötte mej rätt bra ändå, ”för att vara jag”… Eh? Asså… jag är typ aaaalltid snäll! Det är Bosse som är dum!

*matte protesterar*

Mäh! Det va’nte alls jag!

Men asså… jag eh… Bosse… vart lite sur när Sune skulle ta godis av matte…

*matte protesterar igen*

Va!? Mäh! Du kan ju’nte ge bort mitt godis!

*matte muttrar nåt om att Sune är bäbis*

Suuuck… fast… jo… han behöver kanske godis för att han ska växa å bli skitastor å så?

*matte nickar*

😳 Ojdå… hmm… f’låt Sune, du kan få mitt godis nästa gång vi ses…. Så’ru tål mina tacklingar bättre 😉

Asså, matte… han var liksom skitalätt! Han ba’ flööög liksom å gjorde kullerbyttor sådär som jag gjorde när jag var bäbis å så… *matte avbryter*

Vaddå?! Vaddå ”berätta vad som hände”?

*matte pratar*

Åh! Men shiiiiit! Jag har ju glömt det bästaste! Asså, sorry Jätten men jag har en ny favvo nu – Sunehussen!

Värsta liksom… wow! Han räddade LIVET på mej! De’ru! *nickar*

Bästa trebentingen liksom, evver! Matte ba’ hade liksom hjärtat i halsen när jag försökte göra en tvärnit på bryggan utan dubb på tassarna. Jäklars vad halt det var! Ja’ ba’ gleeeeed ner i vattnet å blev blöt i nosen, i örena å liksom överallt!

Matte trodde jag skulle dö så då tog Sunehussen tag i det hela å räddade mej! Fett bäst asså!

Så. Nu ska matte å jag sova vidare. Eller ja, jag ska… matte orkar inte sova säjer hon… Mmm, hon är helt knäpp… 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

6 responses

  1. Hehehehehe…..

    Fett kul du såg ut när husse fiskade upp dig 😛
    Tur att du inte heller har växt in i ditt skinn ännu så husse hade något att ta tag i 😉

    Han gjorde samma sak med mig när jag trilla i plurret en gång….

    Fast husse säger att han fick kämpa lite mer me dig för du väger mer än vad jag gjorde då…

    De va skiiiiitaskoj att busa me dig på stranden idag..
    Hoppas att vi får göra det fler gånger…
    Du måste komma hit så kan jag visa dig slätten… Det är ett asastort grönt hav 🙂
    Fast när det e snö så blir havet vitt.

    Hoppas du torka fint när du kom hem….
    Puss på nosen på’re & laga bromsarna snart va *hahahahaha*
    //Sune

    • Håller med du! Fett kul!
      Du får se till att inte trilla i plurret sen, när du växt till dej. Fast din husse är asastark så det är nog inga problem 🙂
      Bra med stort grönt hav, jag ska försöka övertala matte att vi måste åka söderut snaart haha! 🙂
      Hare kalasbra grabben! Å jag ska nog se till att fixa bromsarna till nästa gång 🙂 Pusspåre!

  2. Asså det är därför jag vägrar simma. Jag går inte djupare än vatten till magen. För när jag var liten så flyttade sig bryggan när jag skulle gå på den! (Hon skulle ta sig från en brygga till en flotte och trillade i /Matte)
    Matte förvandlades till Supermatte och bara håvade upp mig på bryggan!
    (Ja, jädrans vad stark jag blev när hon sjönk! Tjejen gjorde inget för att försöka simma utan bara sjönk, så det var bara att ta tag och släpa upp henne på bryggan. Då var jag minsann stark! /Matte)

    • Jag säjer det… Dorizar är världsasmarta! Jag ska försöka komma ihåg det till nästa gång. Att inte springa på vattnet… fett dumt asså!
      Värsta bra matten du har! Min fick ju stora skälvan så det var ju fett tur att Sunehussen var med annars hade jag ju dött typ…
      (Mmm, fast hade jag varit själv hade jag säkert kastat kameran i sanden och dratt opp min darling själv faktiskt, man blir döstark när man är rädd så det hade nog till och med jag klarat, trots ”sjukligheter” i kroppen //matte)

    • Lix – Seila, skitakallt! Rekommenderas icke! Fett bra med livräddare! 🙂

      Matte – Matten, hehe! Öva öva öva! 🙂 Jag har hållt på sen jag var en minismurf så det är bara köra på. Och med de digitala kamerorna så är det ju ännu lättare, dåliga bilder raderas rätt i kameran bara haha! 🙂

Kommentera

