Håååål

Jag gillar hål. Hål är bra. Hål är kul.
Vet ni? Jag har till å med byggt ett hål i Willy, fett bra asså 🙂

Matte tycker att jag ska sitta eller ännu helstast ligga ner när hon kör men asså hallå? Jag måste ju liksom bädda först! Hon kan inte bädda, tvärt värdelös på det är hon… Man ba’ shit liksom… hajjaru ingenting?
Hon ba’
”Näää…”

Jag har massa filtar där, i Willys bak nämligen (han är skitaschysst som låter mej kampera där tycker jag) å då fixade jag ett sovhål å matte ba’ –
”Men? Hur har du…? Har du gjort ett hål du?”
Man ba’
”Ehh? Asså om du inte ser nåt, då tycker jag du ska låta MEJ köra nästa gång”
😉

På jobbet finns det massor med hål på minimonstrenas gård (parkeringen alltså //matte) och dom måste kollas varje gång vi går förbi dom. Matte fattar inte sånt där. Hon hajjar liksom inte storheten med hål…

I hål kan man hitta saker att äta, saker att leka med å dessutom kan man göra dom större. Fett bra!

Mänskor fattar inte sånt, dom har nog ett hål i huvudet….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 responses

    • Hey hey heeeeey….

      Hål e asabra!!!!
      Oavsett om de finns i marken eller i kuddfodral som husse & matte låter mig leka med 😀

      Små hål i marken har bara en enda uppgift….. Att låta sig växa med min hjälp!!! *hehe*

      PSSSSSST….. Det FINNS sånna utlåningsenheter…. Du vet dagis som du gick på innan…. Sånna finns för människovalpar också… Kruxet e bara att det kan bli ett himskans liv om din matte lånar nån av dom därifrån…. Bättre om din matte lånar ut DIG till ett människovalp dagis.. 😉

      Fatta fett med attention du skulle få 😉

      • Hahaha! Du är störtskön grabben!

        Åh! Coolers ju! Å om dom e många så kan vi gräva ett skitastort hål!
        Hehe! Det är ju nästan som på jobbet, får fett med attention här asså! Dom ba’ skiter i matte å ba’ säjer hej till mej haha! Jag tror matte blir lite syrak mellan varven faktiskt… 😛

    • Åååh! Lyllos dej! Jag kan inte göra egna på min uteplats, massa sten i vägen å där det står blommor vågar jag inte gräva, tror matte blir skitailsk då 😛
      Livsfara? Tss! Hon får ju tänka på att det är skitabra med hål, fall det kommer nån tjuv eller nåt… då trillar dom ner i hålen åsså kan ni mysa istället, du å matte, så ligger tjuven där han ska liksom 😉

Kommentera

