Mänskovalpar

Jag tycker dom är lite läbbiga faktiskt, jallafall dom som liksom är mobila… Då kan dom liksom få för sej typ vad som helst. När som helst. Å huuur som helst! Man hinner ju’nte med i svängarna haha!

Fast idag! Då fick jag träffa en sån där lejten en… Hans pappa, som jobbar med mej å matte i vanliga fall men tar hand om han nu när han är så liten, haaaaan iallafall, pappan asså, tyckte vi skulle säja hej te varann. Å för att jag typ inte skulle vara hungrig å typ äta opp den lelle så fick jag lite godis först av pappan…

Vet ni vad han sa? När jag tagit godiset?

”Shit vad fint han tar! Jag trodde typ han skulle sluka handen på mej!” 😯

Tss! Inte då!

Jallafall så hade den där lilla människan andra halvan av godiset… Åsså vifta han me’re… Jädras du! Fast jag nöjde mej med att pussa han lite på tårna, han verkade okej med det så han fick en puss till, under foten. Då blev han glad! 🙂

Undra om jag kan få en sån där i hjulklapp? *tittar på matte som frenetiskt skakar på huvudet*

Hmmm… undra om hon är mer rädd för såna dära små än vad jag är? Kanske ska önska mej en ny fotboll istället? 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

13 responses

  1. Jag ÄLSKAR sånna där små människor….

    De är sketaroliga och alldeles lagom långa för att man ska kunna slicka dom järnet i fejjan ju 😀

    Men du ett tips….. Du vill INTE att matte ska skaffa en sån….. Fatta hur en sån skulle sno ALL mattes uppmärksamhet från dig…. Värsta dåliga skiten…. Låt henne bara låna en lite då & då…

    Jag har fått husse & matte att lova dyrt och heligast att de aldrig ska ha en sån liten!!! 🙂

    • Jao, men han var så yttepytteliten så han satt fast i sin pappa typ, kom ju ba’ åt tassarna på’n! 🙂

      Mmm, du har nog rätt, eller du HAR rätt, för matte sa samma sak haha!

      Lövli! Du är himla företagsam du! Tassen opp! 🙂

      • Hehehe….
        Eller egentligen hade både husse & matte sagt det innan att de aldrig mer skulle skaffa en ny skrikare…

        Och tur för mig liksom för annars skulle jag ju aldrig ha hamnat hos dom…

        De har ju visat sig lätt-tränade… Som med min mat… Inte gott nog = inte äta… Och vipps så gör de den god nog åt mig 😉

  2. Asså snodde ru inte godiset från mänskovalpen? Bästa höjden ju! Vet du, ibland blir jag vettskrämd av såna där små. På min mattes jobb där jag softar på dagarna så går det såna där små förbi ibland. Å dom sitter fast i varann! Med ett rep! Å så har dom döläskiga gula västar på sig! Ser ju fan ut som en stor lysmask ju! Ja brukar skälla på’rom genom skyltfönstret och då kommer min flickvän Selma å hjälper till. Tror du det hjälper rå? Närå. De stannar och trycker sina snoriga fejjor mot fönstret och pekar på mig! Som om ja vore nån slags mat! Om inte fönstret hade varit där hade jag varit lysmaskmat – det är ja helt säker på. Aktarej!

  3. Garvar, jadu du ska nog vara glad över att din matte inte vill ha sån där minimänniska;-) De luktar illa, de låter illa och framförallt de blir rörligare med tiden… hualigen.

    Pöss påre

    • Dom låter skitaskumt! Å viftar å grejar, fast jag tycker dom luktar gott, typ godis haha! Men jag gillar inte riktigt det dära med att dom stjäl uppmärksamheten från en…
      Pusspåre!

Kommentera

