Bra skit

Det är fett bra när Lillebroren å hans gööölfränd får för sej att matte ska bjuda på svartvatten å bullar! Men jäklars vad trött jag blev!

Dom är rätt tråkiga dom dära mänskorna, för dom liksom typ ba’ skiter i mej! Dom ba’ babblar om massa tråkiga saker som inte alls nästan handlar om mej!

Fast jag gillar dom ändå.

Igår åt jag sista anti-värktabletten så jag tyckte jag kunde rejsa lite… Icke. Jag glömde bort det! 😯

Å igår, på nattaprommisen, då halkade jag på gatan (värsta skitahalt liksom!) så det gjorde lite ont igen. Attans då!

Fast det är rätt okej att ha lite ont för matte tycker liksom sååå synd om mej å då kan man komma undan med fett mycket grejer! Som typ att bre ut sej i soffan så matte får sitta på halva sin rumpa bara haha!

Nä, nu ska jag ta å sova en sväng sen ska jag nog försöka övertala matte att ge mej extremgos (lär nog inte bli sååå komplicerat)! Tjillevisp!

Just det! Mer bra skit –

Sune!

Matte ba’ tycker han är asasöt men jag är ju kille så jag säjer att är asaball istället. Han är typ lika cool som en corso, fast han är en boxare… Kika in där vettja! 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

 

12 responses

  1. Hemma från röntgen….

    Bättre (mao en KLAR förbättring) men inte helt bra…
    Fortsätter på den inslagna vägen och röntgar igen om c:a 4 veckor….

    Vilken LÄTTNAD!!!!!!

    Krama din store luns från oss!!!!
    //Miche

    • Härligt! Hoppas det håller i sig! Det låter som det kommer bli ännu bättre resultat om fyra veckor, håller tummarna för det! 🙂

      Absolut! Han verkar behöva det extra mycket idag (fattar inte varför men vissa dagar är han extra kontaktsökande, som idag) 🙂
      //Lix matte

    • Eller hur! Värsta skitadumt å halka på’re där viset! Jupp, nu har jag lärt mej (av matte! 😯 ) att gå i gräset, där är’ente lika halt 🙂

      • Heeey Lix-mannen…..

        Nu har jag vart & gått i skogen med 2(!!!!) tjejer… Woooohoooo….. Matte tog med mig för att träffa cockertjejerna Tracy & Nikki….

        Ingen snö att halka i här hemma längre…. Rejsat järnet har jag gjort….

      • Coolers! Jag får typ nästan aldrig träffa mina tjejer, dom liksom är på dagis å hemma å så…
        Fast matte är ju tjej… fast mänska… men bättre än inget jallafall 😛

      • Ho ho ho…….

        Nytt bra skit har hänt!!!!!!!!!!
        Alltså husse & jag hade vart på slätten och lekt… Jag fick kolla på gröngubbar som tom var gröna i ansiktet idag…. Men det var inte den bra skiten….

        Alltså jag har fått smaka nytt bra skit ida….
        Husse var hos någon han känner & fick nått han kallade för färskmat….
        Jag kallart det asbra skit!!!! 😀

        Fick lite sånt i min vanliga mat och jääääädrans gott det var alltså!!!

        Husse sa att han nog inte egentligen behövde diska min skål efter jag hade käkat 😉

        //Mätt-Sune

      • Åååh! Färsk mat är skitagott! Jag får det alldeles för sällan! Ska säja till matte att hon köper det till mej nästa gång hon handlar. 🙂
        Fett bra grabbet! Käka så’ru blir ännu större å starkare, då kan man brottas ordentligt med mänskorna! 🙂

    • Haha! Skäller bara på bus ju! 🙂 Men dräggla på brallorna, fett bra tips! Tackar! 🙂
      Ångvälta sej brukar funka rätt bra, då får man uppmärksamhet också haha!

      Kramas!

    • Välkommen hit kära Humla! 🙂
      Hmm, asså, om du är rätt stor så kan du försöka att knuffa bort’na, annars får man försöka lura bort mattarna från burken… 😉

Kommentera

