SNÖ!

Wooohooo!! Shit asså! Äääääntligen liksom! SNÖ! Ajj löööv da snö! Världens bästa påhitt liksom!
Enda nackdelen med att det är snö just nu är ju mitt lekförbud men asså… Snart är jag bra i tassen å då jäklarns..!

Matte är asatrött idag så hon kan inte gå ordentligt, värsta skitasyndast så jag försökte hjälpa’na lite genom att liksom draaaa henne framåt. Uppskattades inte alls kan jag meddela. Hmm, skumt. Jag ville ju liksom bara hjälpa till ju!

Fast jag fick’na å skratta faktiskt. Jag fick godis – tuggade – pausade – rapade – fortsatte tugga. Det tyckte hon vara skitakul! Värsta lättroad liksom! 😆

Hare kalasfint allahopa å halka’nte så ni får ont i kroppen, för får ni ont i kroppen får ni lekförbud å det är skiiitatrist!
(Men som ni ser på bilden så kunde jag faktiskt inte låta bli att kasta Frolic till honom, han hade redan kört ett corso-tokryck innan och haltade inte alls så jag kastade ett par gånger 🙂 //matte )

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

7 responses

  1. Eyyy kåååmpiiis……

    Jag har också sett de där de kallar för snö…. Första gången för mig… Vet inte riktigt vad jag tycker om det ännu men de va spännande att äta iaf… Husse sa nåt om att jag inte skulle käka gul snö…. Fatta inte vaffö bara… :-S

    Annars e läget fint serru… Haltar inte heller längre och så har jag vart på skolavslutning ida…
    //Sune

    • Haha! Gul snö! 😆
      Härligt! Jag haltar nästan inte alls, fast jag råkade rejsa lite i snön en gång till å då gjorde’re ont… attans också. Fast jag fick smärtstillande när jag kom in, fett bra! 🙂

      • Vi kan va piller-polare för jag får också piller 2 gånger varje dag….

        Mina piller heter Canidryl och de ska jag äta för min axel som gör ont ibland…

        På måndag ska jag tebax till vetten igen för att ta nya bilder…. Hoppas att de blir bättre för annars kommer husse & matte att bli ledsna säger de…

  2. Hej du! Det är jag som är Seila!
    Att inte din matte blev glad över att du drog henne? Va?

    Jag sprang på mattes ben så hon trasslade in sig… i sina egna ben. Och gjorde illa sitt knä. Tsss…

    Undrar om jag kan lära mig flaxa med öronen sådär?

Kommentera

