Nya pjuck

Jupp. Matte skulle fixa nya dojjs åt Willy igår… Gick typ noll bra, för när hon kom in hade hon skitaont i sin hand. Asså, hon vart typ attackerad av dojjerna! 😯

Dom klämde hennes hand så den gjorde skitaont, fett taskigt liksom…

Så hon stack till sjukan.

Sen kom hon tillbaka.

Sen gick hon iväg med sina kläder för dom var smutsiga.

Sen kom hon tillbaka igen.

Undra om matte också behöver nya pjuck nu? Så mycket som hon sprungit fram å tebax liksom…

Jag behöver inga. Mina tassar är liksom fetbra som dojjs 🙂

Nu ska jag vila lite, jag har precis varit ute o lajjat å käkat lunch, då måste man liksom ta lite siesta efter det… Hej svej!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Ett svar

  1. Himlans vad taskigt att dom klämde på din matte’s hand mannen….

    Tipsa din matte om att det finns hotell för sånnadär minimonsterdojs…. Min husse har sånt till både sin och matte’s minimonster… Fett smidish säger han att det är….

    Och du…. Jag har fått ett TUFFT halsband av min husse idag… Checka min blogg…. 😀

    Ha’t kalasigt & pussa din matte så hon blir friskigare i handen!!!
    //Sune

    • Eller hur?!

      Hon säjer att hon är så kinkig med Willys dojjer att hon vill hålla koll på’rom. Fett onödigt tycker jag… Sen tycker hon att det är roligt att greja med Willy å bli skitig å så… 🙂

      Värsta coola halsbandet du fick! Skitaschysst husse du har!

      Jag pussar henne på onda handen å så tvångsmyser jag med’na, jag tror typ hon är frisk snart 🙂

      • Asså!!!!!

        Willys dojjer skulle bli fett bra ompysslade på ett såntdär hotell lovar!!! Säger min husse iaf… De blir tvättade & allt juh… 😉
        Smutsa ner sig tycker jag hon kan göra genom att ligga på alla 4 å leka me dig i skogen istället 😀

        Jag vet… Visst vare sketacoolt….
        Pssst mannen…. Vet du vad??? Jag tycker att du ska titta sådär gulligt bedjande på han Lillebror och fråga om du kan få ett nytt, ett sånt som inte är krympigt!!!

        Hundmys är bästaste medicinen säger både min husse & matte så din matte blir nog snart friskig igen 😀

      • Hehe! Ska nog ta ett snack med matte tror jag 🙂

        Det gör hon också, fast oftast inte med flit haha!

        Ska ta nästa tillfälle i akt när jag träffar Lillebror å slänga massor av bedjande corsoblickar på han så jag får ett nytt. Matte säjer att det typ snart är sån dära hjul å då får man presenter 😀

        Eller hur?! Hundmys borde typ ordineras mot allt tycker jag 😀

  2. Ohh Ohh Ohh…. Jag har en idé… Som jag tror är asabra….
    Du ska ta ditt gamla krympiga halsband & lägga i hans knä… Och SEN ge honom massa olyckliga corsoblickar….

    Om inte det funkar så är den där Lillebror nog bara inte vaken 😉

      • Saken är den att olyckliga blickar funkar asabra på både husse & matte… Du vet, jag har fått dom att skämma bort mig 😉

        Ibland försöker dom skärpa sig men efter ett litet litet tag så blir de lydiga igen 😀

    • Hehe! Har samma här, fast matte kan typ vara rätt sträng ibland…. utom när jag tvångsmyser me’na eller visar ”da luukk” liksom.
      Hon smälter liksom då 🙂

    • Verkligen dumma! Jag tyckte Willy kunde byta dojjer själv, matte gör ju det, men det kan han inte säjer matte, för han har inga tummar… Har’nte jag heller så jag kan inte hjälpa till… 😛

      Matte tackar så gott för dom orden! Å ja’ ba’ nickar 🙂

      Pusspåre!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.