Fäst!

Eller ja, inget party liksom…

Matte säjer att det är typ typiskt, för hela sommaren har jag inte haft nåt endaste litet kryp på mej å nu säjer hon att jag har en FÄSTNING i nacken!! 😯

Eh..?? Hallåååå?! Jag trooooor liksom att jag skulle märka om jag hade en fästning i nacken… Fett tungt liksom…

(Ja vilken chock jag fick, lever de där äckliga krypen fortfarande? Har inget minne av att jag plockat en enda fästing på honom i sommar, tack vare fästingmedel. Och grejen var att jag stolt deklarerat på jobbet att varken han eller jag minsann inte haft en enda fästing på hela sommaren… Det fick jag äta upp på kvällen när jag hittade det där äckliga krypet på honom… Världens bula fick han också av den. Lite nervigt om han blir sjuk..? Fast det kanske hade märkts redan? //matte – kinkig)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

8 responses

  1. Shit liksom Lixmannen….

    Vicken konstig pryl du har på ryggen på kortet…. :-O
    Husse sa att jag också har haft en sån i somras men jag minns inte alls att jag har haft det…..

    Men sketans tur att din matte fick bort den iaf!!!

    //Sune

    • Eller hur!? Skitaäckligt ju! Hon är fett bra på sånt dära, fast hon är typ inte äcklad av några såna där små kryp (njae… jag tycker faktiskt de är rätt äckliga…//matte)

  2. Amen en sån fick jag med förra veckan! På rumpan! Matte hade tagit av mig mitt snygga vita fästinghalsband och då passade en på! Det var väl fräckt! Matte har inte heller fått några fästingar och hon säger att det beror på att hon kladdar så mycket på mig och får lite av fästingmedlet i sig. Fast jag tror att de inte törs hoppa på henne när de ser mig – värsta vakthunden… Woahahaha!

Kommentera

