Kidnappad!

Typ nästan jallafall… Igår ringde Lillebror å sa att han skulle sno mej från matte. Fett soft tyckte jag. Matte var inte lika glad. Kanske beror på att dom dära stora pillrena liksom inte hjälper skitamycket, bara lite.
Hur som helst så gjorde Lillebror som han sa att han skulle göra, han kom å tog mej! Sen åkte vi med hans göööölfränd hem till dom å gissa?

Norton

Jag fick träffa han den dära typen som matte tycker är så ball, den dära Norton. Asså… han är faktiskt helt okej. Typ som mej. Fast större. Åsså låter han likadant som jag ibland. För när vi hade gått liksom skitalänge så vart vi trötta i bena å då gick vi lite vingligt så när vi vinglade in i varann så muttrade vi i kör haha!

När det typ gått asalänge så ringde matte till Lillebror å ba’ –

”Vaaaar ääääär miiiin huuuund?!?!?”

Haha! Jag hade typ glömt bort’na men när jag kom hem höll jag på att få tokspel (”Höll på att få”?? Lilleman höll på att krypa ur skinnet ju 🙂  //matte)

Moi!


Sen pratade mänskorna skitalänge om hur duktiga jag å Norton varit, så himla vackra vi var å hur vi typ är liksom asabäst i hela världen!!

(Eller också var det så att vi pratade om en dokumentär om domectisering av hundar och politik… Lix hade väääldigt svårt att hålla sig vaken den lille skrutten. //matte igen)

Sen trodde jag att jag ville leka när Lillebror å hans gööölfränd hade gått. Det ville jag inte alls sa matte, jag ville sova. ‘kejra… så jag gjorde det, fett skönt faktiskt.

Nu ska jag sova lite till, tjabba!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

8 responses

  1. Shit läbbigt att bli kidnappad :-O
    Tur att du vart kidnappad av någon du redan kände liksom…

    Jag höll minsann vad jag lovade… Slickade både jätten & pappamatten i ansiktet igår.. 😉
    Men jätten säger fortfarande att jag e äcklig… Kan du fatta så taskigt???? Nem jag vet att han smyg-gillar mig för jag fick ta med leksaker in… Det får inte Leo & Texas *hehe*

    Hare soft mannen…. Nu ska jag efterfrukostvila!
    //Sune

    • Ja, fett bra att bli nappad av nån man redan känner 🙂

      Perfa grabben! Men asså… va’ ere med trebentingar som inte vill bli pussade? Fattar’nte det riktigt…
      Klart han gillar dej! Han gillar alla coola killar 😀

      Hare finemangs! Jag kör med före-lunch-vila jag 😛

  2. Vilken cool blogg! Den ska länkas på permanenta listan, den är klart annorlunda och rolig. Tack för att du lämnade ett litet tassavtryck inne hos mig. Och ja, kortet på Zulu och Bebis (katten i trädet) kändes ganska klockrent ;o)
    Ha en toppendag både Lix och matte!

  3. Ok, Norton är snygg. Men du är ju snyggare!
    Hade du massor att berätta för matte när du kom hem eller somnade du tvärt? Jag brukar berätta en massa, sen påstår matte att jag somnar i hennes knä. Hon ljuger!

    (Nejdå, hon brukar rullar runt, ska bli killad på magen och hon ser ut som om hon försöker berätta allt hon gjort. Sen somnar hon. Då och då tittar hon yrvaket upp för att titta på mig, När hon ser att jag är där mumlar hon lite, smackar med läpparna och somnar nöjt om igen /Matte)

    • Eller hur?! Skitamycket snyggare! 😉
      Jag hade asamycket att säja men asså… det är sjukt tröttsamt att vara kidnappad. Fast jag försökte berätta allt på en gång så matte fick be mej säja en gång till så hon skulle hinna med, då somnade jag… :oups:
      Å vet du Doriz? Jag tycker du är riktigt värstans skitasöt! 😉

Kommentera

