Softish

Asså, det är typ fett bra när matte har ont i örena å pannan, för då måste hon typ sitta upp hela tiden…
Å varför är det så bra då?
Check. It. Out!

Man kan sno mattes sida av soffan å hare fett softish på mu-kudden! Wooohooo!

Vet ni vad mer jag har gjort?! Typ nästan hälsat på en traktor!
Skiiiiitastor va’ren! Matte ba’ klicka hela tiden å skyffla in godis i munnen på mej, fett bra! Å han som körde traktorn va asasnäll för han typ körde tyst, sjukt schysst asså!

Å idag har jag burit väskorna, fett jobbigt asså! Både jag å matte ba’ gick asalångsamt! Fast sen när vi kom in så åt vi, eller jag jallafall, åsså mysade vi ner oss i soffan. 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 responses

  1. Stackars din matte…. Hennes vette måste va dålig om hon fortfarande har ont ju… 😦
    Hoppas att din matte snart blir frisk igen….

    Men bra för dig att du får kossakudden 😉

    Jag lovar att slicka både pappamatten & jätten från dig på söndag!!!
    //Sune

Kommentera

