Pinnattack

Asså fatta ohyfsat! Den ba’ attackera’!! 😯
Jag trodde ju den skulle tycka det var kul att bli lite snurrig å kastad å så men nääähäää inte det inte!
Den ba’ vart skitasur å attackera mej!

Å vet ni vad matte (den elaka mänskan) gjorde? Hon skrattade så hon stog dubbel när den bet sej fast i mej å ba jaga mej runt å runt å runt!
Hyggligt liksom!

DESS-U-TOM…..

(Jamen förlåt då, men alltså… Han dyker ner på en stor pinne med löv, skakar den, kastar med huvudet och tjopp så satt pinnen fast i selen. Jädrar vad lilleman blev skraj! Och den där jäkeln vägrade ju släppa taget så då satte han sig. Sen kom blickarna… förlåt… men jag höll på garvar läppen av mig… 😆 //matte – elak)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

10 responses

  1. Tjabba Lix mannen!!!!

    Du är inte den enda som har vart utsatt för elaka attacker den senaste tiden…

    Som igår dåva innan vi skulle till min skola….
    Vi var ute & gick och då skulle husse kolla en pryl vid en liten sjö… Å när jag gick fram för att kolla vad husse gjorde… Då ba nån slet undan marken under mina framtassar så ja ba trilla rakt ner i sjön!! :-O

    Så jääääla elakt alltså!!!!

    Husse var snabb på att lyfta upp mig men han garva som attan efteråt….

    Ska vi rymma från våra elaka hussar & mattar????

    Ha’t kalas mannen!!
    //Sune

    • Värsta bra idén ju! Samarbete is da shit! Jag är nog jättebra på att lillebrora. Har ju lärt mej av mattes lillebror, han är skitabra på allt! Det vill jag med vara! 🙂

    • Hehe! Tackar så hjärtligast! Inget ont som inte har nåt gott med sej brukar matte säja, men asså… jag fick fasen inget gott! 😯
      Just då i alla fall… 😛

Kommentera

