Surkart

Jamen fatta att man blir syrak liksom! Asså fööörst, då hittade jag en skiiiitagod bulle ute som jag liksom hade tänkt att tugga i mej… Matte ba’ öppnade mun på me’ å liksom skaaa-aa-haaa-kaaa ut den… SURT!

Å seeeen! Då så har hon ju liksom inte bloggat åt mej på asalänge, faaaast det har hänt grejer! SUURT!

Iiiinte nog med allt det! Jag tänkte jag skulle mörda en sån däringa gräsätartraktor… men nähäintedå! Matte Tråk liksom… Fast han som körde tyckte jag skulle säja hej till monstergräsätaren istället för att skälla ut den… Å ganska väluppfostrad är jag så jag gjorde det… lite…

Sen tyckte jag liksom att jag kunde få partytricksa lite på mattes skor… tyckte’nte hon… Hon va skitasnabb att dra undan dojjerna… SUUURT!

Tur att hon är så lätt att tycka om annars hade’re blitt jobbigt… Mycket roligare att va’ o-sur liksom… 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 responses

Kommentera

