Äventyrat

Igår var jag på äventyr lite. Passade på när matte inte hade så bra koll. Hon är typ skitatrött och varm så hon är lite väck i skallen. Vinglar lite å så, fast då är jag skitaschysst å låter’na hålla sej i mej så hon liksom inte trillar å slår sej 🙂

Innan Bosse dök upp...

I alla fulla fall så fick jag påhälsning av gamle hederlige Bosse igår. Han ba’ täppte till mina öron så jag hörde inte ett pip av vad matte sa. Eller ja, hon stog typ å skrek att jag skulle komma men Bosse sket i det…

Veeeet ni vad hon gjorde då?? Matte alltså??

Hon ba’ drog!! 😯

Ja’ ba’ Iiiiiiiiiiiiiiiiick!! Bosse drog som en avlöning å jag fick liksom kuta åt det hållet som matte kanske gått åt. Värsta bra liksom, för jag hitta’na! Phu liksom!

Det bästa med Bosse är att han faktiskt drar, för då blir det baaara godis till mej! Bra va?

Idag har vi vart ute å gått skitalångt. Eller ja, typ det kändes långt, för matte är trött, varm å vinglig, jag blev bara varm å trött i solen när vi gick 🙂

Nu ska jag försöka få matte att ge mej lite mer käk. Har ju för tusan bara käkat två gånger idag! Hehe!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 responses

  1. Heeey Lix…

    Va e d för FUSK??? Sol… Vi har ju bara haft regn i flera dagar och jag HATAR att vara ute när de regnar.. :-/
    Fast hussen & matten ycker att d e praktiskt när d e dags för nattkissen… För då pinkar jag asefort & vill gå in igen..

    TjabbaRANX påre….

    • Tja ba manneeeen!

      Rättvist idag, för det har typ regnat hela dan! Värsta dåliga liksom, gillar inte heller när det är blött i luften uäääck!
      Haha! Ja, fast matte tycker inte det räcker för mej, jag måste göra både nr 1 å 2 innan jag får gå in från nattpinken. Konstig matte liksom…
      Tjabahej!

Kommentera

