Pappa

Matte är typ helt kär i min pappa och det är hans förtjänst att jag bor här hos matte. För om han inte charmat dojjerna av’na så hade ju liksom inte jag vart här! Å det hade ju typ vart katastrof för alla! 😉
Och varför hon valde just pappa är ju inte så svårt att klura ut av den hära bilden va? Det var pappamatten som tog den, klicka på bilden så kommer ni till pappas å Texas blogg!

Himla tur att pappsen är så snygg också… då blev ju jag snygg med! 😉

Värsta bra jeansen man har liksom! Min mamma är också skitasnygg fast matte har ingen bild på’na tyvärr så ni får ta mej på orden.
Matte säger att jag är lik min mamma när jag går… hmm… vore det typ inte bättre om jag gick som en hel karl istället för att gå som en mamma? *matte pratar*
VA?! En TIGER!? Cooooolt!

(Bilden kommer från suveräna bibomedia.com //matte rekommenderar)

Okejra, rätt coolt att gå som min mamma dåra 🙂 Tigercoolt!

Ha’re kalasfint i supervärmen!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 responses

Kommentera

