Skoj

Jo. Matte å jag har skoj för vi är lediga fortfarande, fett skönt! Vi myser i soffan å promenerar å har det bra.
Å igår! Då kom Lillebror hit å käkade, asså… jag bara ääälskar Lillebror!

Jag har försökt träna matte under vår semester, men det går inget vidare faktiskt. Det dära med att komma på kommando är visst inte hennes grej. Eller så är hon skitatrög! Jag visar henne typ artonmiljarders gånger hur man ska göra men hon ba’ springer undan så jag får jaga’na… Fast det är faktiskt helt okej att kuta till henne, hon har ju liksom hela fickorna fulla med godis.

Som belöning har jag låtit henne gå utan snöre typ varje dag, hon gillar det. Fast ibland försvinner hon så då måste jag leta efter’na, fett kul faktiskt! 🙂

Nu ska jag försöka lura ner matte i soffan igen, hare fett bra allahopa!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

