Semestrat

Jag å matte har vart i pinnhuset med mattemamman skitalänge, men nu är vi hemma! Vi har gjort massa grejer, käkat blåbär, gått asalånga prommisar, käkat gott, lekt massor och så köpte matte en sketahäftig leksak till mej, han fick heta Kotten fast han är en Äckårre. Typ samma sak ju…

Massa bilder kommer häääär:

Åsså har jag sett Hälga! Hon låg å vilade typ vid vägen så matte blev lite geleig i bena så vi fick gå en annan väg hem. Jag har vart skitaduktig, för matte å MM åkte iväg utan mej flera gånger å då var jag hemma å vaktade huset.

Matte är lite sådära halvtrött jämt så vi har lufsat å haft det bra. Enda dåliga med pinnhuset är att man inte får ligga rumpa mot rumpa med matte i soffan. Det har MM bestämt. Dumt. Fast matte säjer att om jag gav fan i att håra så mycket så kunde hon slippa städa å då kunde jag få ligga i soffan… 😉 Hmm… Äh. Nu är jag ju hemma med matte å kan ligga i soffan igen 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

