Matte – kinkig

Jo, hon är faktiskt det… Hon har nämligen fått bekräftat av Mummas matte att hundar inte dricker svartvatten. Tss! Gör dom visst det! Om dom bara får.
Jag får inte.
Skitataskigt av matte tycker jag.
Hon ba’ –
”Meeeen!? Låt bli min kaffekopp!!”

Värsta egot liksom!
Man kan väl få smaka lite åtminstone!?

(Nä, det får han inte. Även om han är helt galen i kaffe så tycker jag han är tillräckligt speedad som det är. Det hela började när han var valp och hittade en övergiven kaffekopp vid en byggarbetsplats. Sedan den dagen är han helt vild när det gäller kaffe. Spiller jag på golvet eller på mig själv, jodå, han är där och ska slicka i sig. Tokskalle! 🙂 //matte – vill ha kaffet ifred)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

8 responses

    • Skitagott! Å matte dricker så mycket svartvatten att jag typ tänkte att det liksom inte är farligt för mej… hon ser ju nästan normal ut ju! 😀

  1. Men men men .. jag trodde att det var choklad som var farligt för hundar o katter … fast å andra sidan så har ingen av mina katter gillat kaffe.
    Du e nog liiite mysko 🙂

    • Jag tror katter är lite mer åt the-drickarhållet faktiskt 😉
      En aning mysko… men det är matte också så vi passar kalasfint ihopa, bra va? 😉 😛 😆

Kommentera

