Beundrare

Såna har jag visst… å jag älskar dom! 🙂

Igår, då kom en sån dära beundrande tvåbenting fram till mej å matte å ba’:

”Meeeen guuuuuu’ va’ fin han är!! Å så väluppfostrad!” (Matte såg lite skeptisk ut… konstigt…)

Sen ba’ va’ hon typ tvungen att andas lite innan hon pratade igen å då ba’:

”Åsså erat tricks också! *nickar o ler*”

Trickset hon menade är ju så klart det hära:

Stolptjing!

Jag har typ blivit skitabra på det där nu, fast matte säger att jag försöker fuska ibland. Asså, man får liksom inget godis om det inte låter ”tviiiiiip”

Det sägs att min far är likadan men matte tror det är sånt dära förtal, jag tror med det… För fuskar… det gör varken pappa eller jag! 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

6 responses

  1. Joho! Det stämmer. Din pappa fuskar. Om man har godis när man tränar med honom, så tittar han bara på godiset, eller så låtsas han att han har titta mig i ögonen. Men det har inte. Så han är en riktig fuskpelle!

    • Men asså… det räknas ju liksom inte som fusk om man tittar på godiset… För … eh… hrmmm… asså… du vet typ att öööh… vettere… då liksom följer man ju godiset… och det var ju det som var meningen från början? Att man ska få godis. Så. Inget fusk. 😛 😉

      (Matte tar heeelt avstånd från detta påstående och har ingenting med ovanstående text att göra… 😉 //matte)

Kommentera

