Bizzibizzi

Matte håller mej sysselsatt så jag har liksom typ inte tid att putta henne till burken så hon kan skriva om vad vi pysslar med.

Asså, hon håller ju typ på med min uteplats. Tycker hon kan strunta i dom där gröna grejerna å leka med mej istället! Det var ju därför hon fixade till därute tillsammans med Lillebroren! Eller? Jooo!

Förresten kom hon på en skitabra grej när vi åkte till jobbet förut, om hon kör in Willy under marken så blir han inte sådära skitvarm! Fast när man står under marken får man inte ställa sitt minimonster var som helst, bara i vissa rutor. Så matte kom på att en av våra kollegor har semester så då kan hon ställa Willy på hans minimonsters plats. Värsta smart va?

Visar lite idolbilder som ni kan njuta av till nästa gång… 😉

"Matte!! Leeeka?! Snääääälla?"

"Om jag ser ut så här då? *blinkblinkflört*

Funkade lite i alla fall… Sen vart vi trötta… Matte la sej i soffan å läste å jag la mej i soffan å fes…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

4 responses

    • Matte säger tack, men asså, bilderna blir ju snygga ba’ f’att det är jag som avbildas! 😉
      Funkar det för dej? Brukar göra det för mej men ibland är hon fasligt trögstartad faktiskt… 😛

Kommentera

