Supersnabben

Asså, det går typ asasnabbt här nu! Igår, då var mattes flock här och jäklar vad det trillade smulor å klappades å tuggades å skrattades. Vi hade sååå kul! Å matte ba’ kuta fram å tillbaka med grejer å sittgrunkor å så. Hon fick massa paket… inte jag. Jag fick inte ett endaste litet paket! Värsta orättvisa liksom!

Fast… aaa… ‘kej’ra… det var ju faktiskt hon som fyllde år… inte jag…

Tror matte tyckte lite synd om mej för jag fick kex…

Idag har matte sprungit omkring massor igen. Å åkt å stannat å åkt å stannat… När vi kom hem sen, äntligen liksom, så somnade jag precis efter maten. Fett jobbigt att ha kalas liksom…

Men i morse! Då var jag typ supersnabb, som värsta typ seriefigurshjälten ba’. Kolla!

Ja' ba'; SWOOOOOSCH - TJOFF - BORTA! Supersnabben - Da Hero!

Coolt va? Jag tror typ jag har fått mina supergener från mamma, fast jag tror pappsen hade nåt med saken att göra också faktiskt… 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

6 responses

  1. Du är verkligne SuperLix! Inga paket? elakt! Fast du fick ju en liten present från mig i posten i alla fall. Den kan du ha på halsbandet. Jag har en med en prinsesskrona. Matte trodde inte du skulle uppskatta en rosa sådan…

    • Precis, himlans tur att du finns Doriz, annars kanske jag aaaaaldrig skulle få några paket! 😉 🙂
      Nja, rosa prinsesskronor är ju mer för Dorizar så det blev nog en bra fördelning där 🙂

  2. Lix da Hero….jäklars så snabbt du ÄR!

    Är inte lika snabb jag nu…typ slowmotion här idag…men det är varmt så jag skyller på det…hehe

    Ha det gott snyggo 🙂

Kommentera

