Värmeslag

Jädras vad vi har har varit lediga länge nu! Värsta sköna liksom! Fast det är sjukt varmt asså. Orkar knappt gå nånstans innan jag måste ”ta en rull” i närmaste gräsplätt. Matte ba’ suckar å tycker jag är asajobbig, tycker inte jag… Jag tycker hon ska prova själv nångång, att ta en rull i gräs. Fett skönt asså!

Matte typ tröttnade på att kasta Frolicsar till mig hon petade ner några i en sån dära matta som ska äta skräp från uteplatsen så det inte kommer in… Undra om hon inte fått nån typ av värmeslag eller nåt… Var skitasvårt att peta loss dom därifrån! Å trött i skallen blev jag också! 😯

Tröttsamt med Frolickast-studs

Enklare att peta ner Frolic i hålen då...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 responses

  1. Värmeslag…ja, vem får inte det nu…*pust*..vankar ut och in mellan sol och skugga..hehe.

    Vilken smart idé din matte hade med mattan…matte tyckte den var så bra 🙂

    Ha det gott snyggo

Kommentera

