Skum hund

Asså, för nån natt sen, då hittade jag en skitaskoj hund igen! Jag tyckte vi skulle leka. Tyckte’nte han… Eller ja, om han inte menade att vi skulle leka jaga-kurragömma-leken förstås… Matte tyckte det var en riktigt dålig idé eftersom det liksom var natt å så.

Men asså…? Spelar det nån roll? På riktigt menar jag? Man kan ju liksom leka när som helst! För jag kan inte direkt klockan så när andan faller på så kan man väl leka va? Även om klockan är typ två på natten?

Matte försökte rita hunden. Han heter förresten Mikkel sa matte. Mikkel Räv. Fett coolt namn asså!

Å så dära trött blir man efter att man fått gå skitaförsiktigt å sen försökt få matte att leka inne… Funkar typ noll bra när hon har sån där migrän. Suck asså… Dessutom partytricksar hon nästan hela tiden också. Asså, hon lååååter som om hon ska partytricksa men hon luras liksom bara.
Fast det gör inte så mycket att hon bara luras, det är faktiskt rätt äckligt. Tycker både matte å jag…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 responses

  1. Jag tror jag har räknat ut vad partytrixa är, men det finns inte i Lix-lexikonet så jag får försöka gissa… Är det sånt en del människor gör efter för mycket jollercola?

Kommentera

