Allvarligt

…jag skulle passa FETT BRA i den dära tävlingen om Sveriges tokskalle! I hunddelen alltså, matte säger att det visst finns nån inofficiell tävling för mänskor just nu. Fast den avgörs inte förrns i september. För hundar avslutas den typ om en vecka eller så…(Jepp, 7 juni är sista dagen //matte – håller koll)

Fett varmt asså! Äre sommar nu? Fram med kylfilten matte!

Jag är typ värlsdabra på att fånga Frolicsar!

Nu ska jag lägga mej i sängen å sura lite… matte kastade ner mej i halkburken igen, värsta osnälla tycker jag. Fast jag fick i å försej en emu-korv sen så jag är inte sååå sur längre… 😉

(Han var lite väl krånglig idag, mest för att jag inte gjorde som vanligt. Tyckte det var onödigt att duscha hela honom när jag bara behövde schamponera in kinderna. Gick väl ”sådär” kan jag säga… inte alls bra. Men men, nu vet jag hur jag inte ska göra haha! Trött blev han i alla fall 🙂 // matte)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

6 responses

    • Matte säger att jag inte får va me å tävla… Eftersom hon sitter i juryn så är det så. Värsta dåligt liksom! Men jag vinner i min blogg, alltid nåt! 😉 😆

    • Matte gillar bårdisar, hon har haft en, innan mej. Dom är skitasmå! 😯 Fast matte säjer att dom inte liksom vet om det, fett coola alltså.
      Mi lajk att du lajk! 😀

Kommentera

