Bildbevis!

Shit! Kolla! Matte lyckades fånga min perfekta stolptjing! (Jupp, lite stolt över det faktiskt. Tagen med mobiltelefon //matte)

Tjing!

Vi tar det lugnt, mattes lungor är inte riktigt vän med henne så hon har svårt att andas och jag tycker det är asavarmt! Fast matte borstade mej idag, fett skönt asså! 🙂

I morrn ska vi jobba igen för matte tycker det är så tråkigt hemma haha! Jag tycker det är helt okej men okej, jag hajjar liksom grejen. Som matte säger: ”Jag kan lika gärna ha svårt att andas å så på jobbet, å du kan ju sova typ var som helst”

Exaktemente! Jag kan sova typ var som helst, utom på ställen där jag måste hålla koll på folk å så… Nu ska jag sova en sväng, sen ska jag tvinga upp matte i soffan också. Hon måste säkert ha svartvatten snart ändå å då kan hon ju dricka det i soffan å mysa liksom hehe!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

10 responses

    • Bra knep va? Så slipper matte trycka på knappen, värsta bra assistenten jag är liksom haha! 🙂
      Matte kan knappt stå så hon vågar inte åka till jobbet imorrn, himla bra tycker jag. För asså, kan hon inte ens stå ordentligt så är det nog problems att jobba å köra å så… 😕

  1. Goddag, Lix!
    Hoppas din matte kryar på sig! Jag skrev igår en text om molosserhundar och då tipsade jag om en sajt (på italienska) där det finns massor med fina bilder från förr, säkert finns några av dina förfäder och förmödrar med där:
    http://www.molossoitaliano.it/index1.htm
    Allt gott till er båda önskar
    Anna-Karin i Mörtnäs!

    • Goddagens! 🙂
      Hoppas jag med, hon är skitatrist typ… eller hon tycker att det är skitatrist att va sjuk jämt (ja’ me’ faktiskt)
      Tack för länken! Ska kolla in gamlingarna 😉
      Hare kalas!

  2. Hej Lix! Jag brukar också tinga på knappar, det är jätteroligt å få godis såklart..alltid roligt att läsa din blogg
    Pöss Minnie

Kommentera

