Compleanno*

Jepp! Idag blir jag värsta stora killen! Säger matte i alla fall… men asså… jaaaag vet… att PM säger att pappa fortfarande beter sej som en valpskalle ibland hehe! Skitabra!

Vi har haft en skön dag idag, fast mest jag. Matte har nya meduciner så hon mår typ asilla å vilken partytricksa å så men vi har gått promenader å myst i soffan åsså har jag fått present! 😆

Lite bildkavalkad från idag då! (Alla bilder, utom ”Fett cool boll…”, öppnas i nytt fönster om ni vill se större version. //matte)

Asså, sista bilden… Matte säger att jag ser vindögd ut? Hmm… det blåste ju inte ett dugg nästan när vi var ute? Skumt värre…

Nu säger matte att hon måste blunda annars partytricksar hon så jag får sluta då…

*) Compleanno betyder Födelsedag på italienska

Suck mäh asså vaddå "vääänta"?

Aaaaha! Paket!!

Måste gapa stort! För visst vare min va matte?

Fett cool boll asså!!

Promenixar sig lite med matte

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

8 responses

    • Tackartackar å detsamma till snyggaste lapphunden! 🙂
      Ja, den låter! Fast inte pip den låter mer typ plingeling
      Hon höll nästan på att partytricksa ute men det gick bra för jag stannade då 🙂
      Kramas tebax!

  1. Grattis! Själv blir jag fyrataggare på onsdag, hoppas jag också får en present… 🙂

    (Är sjukt dålig på att kommentera här nu för tiden men brukar fortfarande titta in med jämna mellanrum!//Nemos matte)

    • Tack! Å grattis i förskott! 🙂 Klart du får present, alla bra killar (å tjejer) får present när dom fyller år 😀

      (Jag bloggar mer sporadiskt nu också, alltid lika kul med besök dock 🙂 //matte)

Kommentera

