Vårstädning!

Typ… Matte drog fram den därna grejen som är skitabra på att klia. Bland annat… Först måste man karda sig lite med den å då kliar det så där störtskönt i hela kroppen. Ni vet så där så man knappt kan stå still 🙂
Sen ska man masseras med gummigrunkan å sen smekas med den däringa handsken med piggar på… den är sjuuukt skön asså! Fast matte ba’ gnäller att hon inte kan borsta när jag hänger på’na… Scusi dårå…

*sniff-sniff*

Nu kommer jag ju frysa ju!

Euhm matte? Det killar i nosen...

Vet ni förresten en annan grej? När lillebroren vart här så på kvällen, då träffade jag å matte Monza! Yeay!
Och asså… vi har ju träffats asalänge men våra mattar har aldrig hälsat på varandra! 😯
Eller asså, de hade inte presenterat sej i alla fall. Men nu har dom gjort det, bättre sent än aldrig liksom haha!

Har ni sett ute då? Igår var det liksom skitabra väder, ba’ solen sken å det var fint. Idag ba’ öser snön ner! Hoppas matte sätter på mej täcket då (så klart jag gör, han haltar fortfarande en aning 😦 //matte)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 responses

    • Ibland har man tur så matte inte har massa mjölk i armarna, då kan hon greja så där mycket. Störtbra liksom 🙂
      Mmm, fast du får nog ta med din matte då, för jag tror inte hon kan sova utan dej sörrö 😉
      (Ja alltså jag får mjölk-syra i armarna 😆 //matte)

Kommentera

