Nonsenssoft

Livet är fett soft asså! Jag ligger i soffan å dikterar för matte. Helst skulle jag ju vilja att hon låg här breve men asså… då kan hon ju inte skriva! Haha!

Igår träffade jag Tilda en snabbis och vet ni vad hennes matte sa? Att jag skulle behöva gå en kurs! 😯

Scusi?! Jag behöver inte gå nån kurs! Antar att det var för att jag lyckades dra med matte till en snöhög… passade på liksom när hennes muskler sov hehe… Inte så schysst kanske, å utnyttja det menar jag, men asså… jag hade varit sjukt snäll hela promenaden så jag tänkte att en dumhet kanske inte skulle vara så farligt.

För att gottgöra henne så ställde jag upp på en bild när vi kom in sen…

Tycker inte alls jag ser "lite knas" ut... 😉

Nu ska visst matte ta en ”tabortdetondatablett” så jag får sluta babbla å sova vidare… Hare!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

8 responses

    • Jag tycker det är jobbigt med kurser, matte tycker det är skitakul men det är för mycket att hålla reda på så det blir liksom sås i skallen på mej… 🙂
      Eller hur fräckt liksom?

  1. Men snutten då! Inte behöver du gå på kurs inte!
    Vi fick filmen i fredags förresten. TACK! Matte sparar den till flytten. För hon tror (vet) att hon kommer bli sängliggande då och behöver något att titta på när tv:n inte är inkopplad. Perfekt!
    Nospuss snygging!

    • Visst! Jag behöver inte kursivera mej nåt alls, jag kan lära matte saker ändå… å tvärtom 🙂
      Finemang! Det är en bra plan tycker jag, mysa med matte å film is da shit ju!
      Pusspåre!

Kommentera

