Snö!

Först vill matte säga en grej:

Jag har fått många roliga, tokiga, bra och balla tricks till min mejl. Tack!

Problemet är att jag inte fått några filmer skickat till mig, så jag kan inte skicka ut några pris (än, jag hoppas de dyker upp snart). Hoppas ni har lite mer tålamod! Tackar på förhand! 🙂 // matte

Nu äre min tur!

Asså har ni sett hur det ser ut?! Hos mej är det liksom helt vitt överallt! Och det finns bara eeeen endaste dålig grej med snö, den bits! Fast vet ni vad matte gör då? När snön biter mej i tassarna? Hon tar en tass i sina händer och så masserar hon lite och blåser varm luft på den, störtskönt! Sen kan man liksom gå vidare utan att halta, bra va?!

Vet ni, asså det har hänt massor men jag är skitatrött nu. Jag har fått massa hjulklappar till exempel, fast att det inte ens är aftonen än, coolt va?!

Kolla här! Det fick jag å matte idag, fast det var liksom paket till henne också…

Åsså en bild på mej när jag å matte var ute på lunchprommis idag:

Snyggt va?! Värsta skägget liksom haha!

Gonatt!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 responses

    • Eller hur?! Ibland brukar jag frisera mej med snö på huvvet också, värsta skitasnygg blir man! 😀
      Matte ba’ lät ”Nämen!? Ååååh vad bra! Ååååh! Den här ska jag prova!” Åsså såg hon ut så här: 😀
      Skitabra presenter fick jag också! Så matte å jag är suuuuperglada å tackar så väldigt mycket för dom braiga presenterna! Fast både matte å jag funderar på vad den dära träpinnen i runda asken är för nåt. Inte var den till mej i alla fall, för matte sa att man inte fick bita i den (så mycket visste hon tydligtvis… hmmm… 😕 )
      *kramas*

Kommentera

