Santa Buddies – TÄVLING!!

Den vill jag se!! Jag frågade typ matte om jag fick det men hon ba’ ”Nää, de släpper inte in hundar på bio”
Eh? Scusi liksom! Det är en film om hundar ju! Asså, kolla! Såhära skriver dom som gjort filmen:

Häng med Budderball, B-Dawg, Rosebud, Buddha och Mudbud i en tidlös julberättelse. När Tomtetass son, Lilletass verkar ha glömt bort julens sanna budskap måste Valpgänget påminna honom om att det viktiga är inte vad man får utan vad man ger.

Ba’ asså!? Kom igen liksom! Tänk om Lilletass (värsta coola namnet tycker jag, jag vill också kallas Lilletass) inte lyssnar på Valpgänget?! Hur ska det gå dårå? Äh men asså, jag mååååste se den! Matte! Du!? Kan du liksom inte typ smuggla in mig eller nåt? Va? Du? Snääälla?!
*matte pratar*
Va?! 😯 På DVD?! Men asså hallå?! Vet du vad en grej matte? Jag önskar mig en DVD i hjulklapp… En sån som ser ut typ så här…

© Disney

Å jag svär! Jag ska vara såååå snäll! För kolla, man kan liksom köpa den jättelätt på en sida som heter CDON.COM. Skitaenkelt asså!

*matte babblar*

Åååh! Jaaa! Värsta bra idén asså!

Vet ni vad?! Jag ska göra en tävling! Åsså kan man vinna en film med Valpgänget! Bra va?!

Såhär har jag tänkt:

För att vinna måste ni berätta om det bästaste tricket ni lärt er, själva eller nåt som er mänska hittat på.

De tre roligaste vinner en varsin film –> Snow buddies!

Där får man träffa Valpgänget första gången och det handlar liksom om ett spännande hundslädrace över Alaska… Värsta skitacoola!

Mejla in era bidrag till mattes elektroniska brevlåda:

vhcfan(snabel-a)hotmail.com

Jury: Jag, matte och pappamatten

OBS! Sista datum för tävlingsbidrag är förlängt eftersom antalet bidrag är minimalt:

20 december

Asså, jag skulle också vilja va med i ett gäng, mitt nuvarande är så litet… typ bara jag å matte liksom… 😉

Så kom igen nu! Skicka in alla era tricks! Ni kan skicka hur många ni vill åsså har ni ju hela helgen på er!

Kolla gärna in kalendern här intill också, finns massa skoj grejer där! 😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

17 responses

    • Ja! 😀 Fundilera på ett tricks eller två å om du vinner så får DU en dvd de’ru! 😉
      Regntäcke… hmmm… det är lite som pest eller kolera… Täcke eller bli blöt… hmmm…
      Pusspåre!

  1. Lixetassen, klart du ska se filmen!
    Jag har ju inga ticks jag, så vi kan ju inte tävla. Den enda som kan trick är min matte. Hon har lärt sig tex att alltid ge mig godisar när det kommer bilar, att lägga sig ordentligt på sidan så jag kan ligga nära, att killa mig på magen när jag lägger mig på rygg. Och att pussas på kommando. Bra va?!

    • Haha! Lixetassen! Underbart ju! Ska säga åt matte att kalla mej det!
      Vicken bra matte du har! Som min, när man nosduttar på hennes hand så kommer det godis, värsta skitabra asså!

  2. Jag partytrixade på mässan i helgen; jag bajsade på övergångsstället och på marmorgolvet. Alla blev så impade. Annars så har husse lärt mig det bästa trixet; han säger ;tryne och jag stoppa in just trynet i hans hand och står blickstilla. Coolt va´

    • Hahahahaha, jo jag om jag vore jury skulle tycka att det var jättetrixit..(Att mörda dem alltså) men bara två-trebenta slynglar :-):-) Jag tror att ALLA mina katter är överens om just det med mig.
      Julpuss till Zera oxo

  3. Det där med trix är knepigt. Vi är inte överens matte och jag om vad som är trix liksom. Jag tycker att jag är himla bra på hämta saker och lägga på nya ställen. Matte kallar det för ofog när hon får plocka upp allt när hon kommer hem. En halv flaska duschcreme på mattan under matbordet tyckte hon inte om. Luktar gott tycker jag och jag har hört henne säga det också men hon skulle aldrig erkänna att det var en bra grej att göra.
    Ska fundera vidare och ta en diskussion med matte.

  4. Puss säger matte och jag ger henne en puss 🙂
    High Five kan jag också, sen kan jag köra jag upp huvet mellan mattes ben så att hon ser mi 🙂

    Kram på dig

  5. Pingback: Årskrönika 2009 « Lix – cane corson med rätt att charma

Kommentera

