Lekdag

Wooohoooo!! Matte å jag har varit nere i Gröna Havet och lekt skitalänge! Vi hade hur kul som helst!

Åsså kom det hundar å grejer men vet ni? När matte ropade att jag skulle komma så gjorde jag det, hon är mycket roligare tycker jag. 😀

Matte vart skitaglad å då fick jag massa leksmuttar i hela kroppen! Sen gick vi en lugn prommis hem, fick lite Frolic när jag var extra duktig, sånt gillar jag. Fast ibland gosattackerar matte mig när hon vill säga att jag är duktig, det är da shit asså!

Just det! Vet ni vad matte gjorde igår när vi var på lunchprommis? Hon gömde godisar under marken! 😯
Shit vad hon kan mycket!

Mäh hörrö! VART är godisarna då!?

Mäh hörrö! VART är godisarna då!?

Får väl ställa upp på en porträttbild då

Får väl ställa upp på en porträttbild då

Jag hittade typ alla! Värsta bra jag är asså! 😉

Nu ska jag sova en sväng, tjillevisp!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 responses

Kommentera

