Lättskrattad

Ja det är matte. Väääldigt lättskrattad! 😆 Jag roade henne så hon fick ont i magen ikväll nämligen. Utan att det var med mening. Det bara hände liksom.

Asså, vi jag brukar leka med typ nöffe eller trasan när vi kommer hem och idag så var matte med på noterna litegrann. Jag var ganska försiktig i början men sen, när det hände då blev det liksom springtjejsknas i skallen.
Så här var det. Jag stod och slet i trasan med matte och så skulle jag liksom bara ta i riktigt ordentligt och då sprang det ut luft från min rumpa, ba’ –

”PRUUUUUTTTTT!!!”

Och matte började skratta, å skratta, ååååå skratta! Hon kunde liksom inte sluta! Å ja’ blev helt smittade av henne så det rusade omkring massa leksmuttar i kroppen, som gaaaalningar sprang dom! 😆

Jupp, det är lätt att göra matte skrattig. Hon trodde lite naivt att alla gladisar i hennes kropp skulle hjälpa mot ontet och gelén i hennes kropp, men icke. Hon fick ju ont i magen också! Fast hon var glad ändå, bra va?

Jag borde typ bli skrattkonsult eller nåt, för då ska jag ta betalt i märgisar… Hmmm… undra just om man skulle starta en liten rörelse kanske? *funderar vidare*

wp0996

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

7 responses

  1. Pingback: Överlag är det nog rätt okej « Tankar kring fibromyalgi

    • Visst borde man kunna tjäna märgisar på det? Fast iofs, man får massa kärlek från matte å det är faktiskt nästan lika bra, bara det att man inte kan tugga på det… 🙂

  2. haha det är kul när sånt händer, ja det vill säga jag gör ju inte sånt men min syrra gör, typ jämt. Hon körde lite partytrix inatt både kräktes och bajsa diarré på mattan. Är det du om har lärt henne, snackar Ni på Dogspace eller nåt.

    • Wow! Hon är en läraktig student! Eller *harkel* , jag menar… vaaaar kan hon ha fått det ifrån?! Dogspace… *harkel* …kääänner inte till det nej… *harkel* 😉

  3. Men du är väl för underbar 🙂 Brukar du inte bli förvånad när det händer ? Jag brukar kolla bakåt och undra vad det var som lät och sen titta på matte eller husse och säga: Det var ju DU!!…haha

    Kram grabben

Kommentera

