Lurad!

Mäh veeeet ni vad matte sa förut!? Att nu är det slut med godis! 😯 Asså..? Finns det nån typ hundombudsman eller nåt som man kan kontakta? Det här är ju skandal för tusan!

*matte pratar*

Vaddå ”medicin”? Jag har väl inte fått nån medicin?!

*matte förklarar*

VAAAA?! 😯 Var det medicin!? Godisarna? Var medicin..? *suckar* …jag har blivit lurad… *suckar tungt* Attans bananer också!

Å matte har varit hos en mänskovette också. Hon kanske tyckte hon skulle göra det eftersom jag var hos en hundvette, bara liksom som sympatihandling… För vet ni? Hon hade skiiiitaont när hon kom därifrån! 🙂
Precis som jag hade! Fast jag har ju faktiskt blivit åpp-ärr-erad! Det blev inte hon. Hon blev bara klämd på. Jag tycker hon är lite kinkig faktiskt, hon fick ju liksom ingen kniv i sig! Det fick jag! Så jag är mycket tuffare än hon! 😉 😛

Åh vet ni vad mer? Jättekonstigt asså… jag provade att nosa på en sån dära springtjejsfläck härom dan… Vet ni vad som hände? Iiiiingenting! Va!? Vart tog ”knäppet” vägen? Förut blev det ju helt dimmigt framför ögonen och hela kroppen pirrade som attans! Nu hände det ingenting å matte ba’ ”Meeen åååh kom nu”. Åsså gjorde jag det! 😀 På en gång! Haha!

Hörseln blev mycket bättre när kulorna försvann… Konstigt, kulorna satt ju liksom inte fram på huvudet ju!? 😕

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 responses

  1. Konstigt det där med lukterna. Du vet, jag tror jag springer ibland. Mate bara fnissar ocjh säger att jag bara tror att jag springer. Två ggr per år blir jag lite ding, säger hon. Hon säger att det kan sitta lite i huvudet ändå. Men jag slipper ju springa runt som en tok, det var jobbigt!

    Klart du är tuffare än din mamma! Det är jag också!

  2. konstigt det där med hor-moner:-):-):-) Det är sånt som gör så springtjejjerna luktar extragott:-)

    Läste hos din matte hur tokduktig du är … som bara ligger när det kommer små bjäfsare:-)

    Pusspåre!

    • Aha! Så det var hormoner som satt i öronen!
      Jaaa! Skitabra var jag! Kollade bara, men matte hade liksom lugn i magen o massa gladsprattel i ögena och dessutom FROLIC! 😯 😆 Då ligger man still vettu! 😉

      Pusspåre tebax!

Kommentera

