Tricksmästarn

Asså, klart man gör som matte vill! 😉 Om man får lön för mödan så

Enda nackdelen, säger matte, är att jag lärde mej så fort så då måste matte hitta på nåt nytt tricks att lära mej… Hmmm… Hon får klura på det själv, hoppas bara hon hittar på nåt kul! 😆

(En kvart tog det. Tre x tre repetioner och sen filmade jag. Mattes duktiga kille! Nu ska vi bara nöta så det sitter där och sen utveckla lite. //matte – stolt som attans)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

11 responses

  1. Fy fan va du är bäst! Fast matte funderar bara på vilken fantastik assistanshund du skulle vara, i alla fall i jämförelse med mig. Det enda som fastnade hos mig var att öppna ytterdörren. Och det gjorde jag när jag hade lust för det, inte när matte ville. Där vi bor nu öppnar jag inte längre.

  2. Pingback: VHC trummar på, IFK närmar sig guldet, Brynäs stampar på samma fläck och jag fick nästan en diagnos på en gång « VHC-bloggen

  3. Ha ha, då är vi två som klickat in saker vi kanske kommer ångra en vacker dag 😉

    Men både jag och min hund äälskar klickergrejen. Att man kan pricka in små saker, som slicka sig om nosen eller skaka nej på huvudet, och pricka in stora saker, som att plocka sina leksaker och lägga dem i sin låda. Jättekul!

    • Precis! Min mamma sa det ”Var det så smart att lära honom det där?” Oups liksom…
      Ja, med lite extragott godis så är möjligheterna oändliga 🙂 Såvida inte fantasin tar slut förstås…

Kommentera

