Äntligen!

Tjillevisp! Här är ett lite gammalt inlägg som matte skrev för typ några dagar sen. Men hon blev så trött att hon glömde bort att ladda upp det! 🙄 Nu är hon också så dära skitaskakig i bena så hon gick suuuuperlångsamt när vi var ute nyss. Fast det är rätt okej, för då kan jag lukta länge på goa fläckar hehe! 😆

Japp, matte tog med mej ut i skogen för att leta efter gottis. Perfa asså! Men hon hade typ asaont i skallen och sen snubblade hon typ hela tiden för hennes ben gjorde inte riktigt som hon ville 😕

Fast jag var skitaduktig hela dan! 🙂

Hon hade med sej ”Svarta Lådan” så det blev lite bilder på mej. När vi kom hem så stöp vi i soffan båda två. Jag funderar på hur jag ska fixa mattes ben bara. Det verkar inte hjälpa att ligga på dom..? Hmm, corsoheala hennes skalle kanske? Så den inte gör ont åtminstone!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 responses

    • Eller hur! 😀 Matte försöker lära mej nya tricks å sen gnäller hon för att jag ”lär mej dom för fort” så hon måste hitta på nya… Mäh asså, hitta på nåt svårt då liksom! 🙄
      Min boll är hur bra som helst, tålig också!
      Pusspåre sötnöt!

Kommentera

