Vimsigt

Idag har det varit skiiiitajobbigt att vara jag! Fast jobbigare för matte tror jag. För först jobbade hon medan jag sov å sen åkte vi iväg med Willy och stannade på ett jättekonstigt ställe. Matte lämnade ifrån sig Willy och så gick vi på promenad på ett ställe jag aldrig varit på förut. Inte matte heller, för helt plötsligt tog vägen slut! 😯

Sen gick vi tillbaka. Lika bra liksom. Asså, när det ändå inte fanns nån mer stans att gå…

Matte sa åt mig att vakta Willy medan hon gick in till minimonsterkillarna. Å när hon kom ut därifrån! Iiiiih! Vet ni hur hon såg ut?! Så här –> 👿 icon_banghead
Ja’ ba’… hrmm…. ”Törs man be om lite vatten tro?”
Men när jag ber om saker, samtidigt som jag visar corsoblicken, då får matte sån dära matteblick i ögena… Sån hära –> 2
Såklart fick jag vatten! Haallååå liksom, man kan få typ vad som helst med den! I kombination med underläppen har matte suuuupersvårt att stå emot hehehe!

Sen när vi kom hem, då hade matte morrat färdigt. Och så fick hon den dära matteblicken igen. Bara för att hon fick syn på mej! 😀

Men asså… det kanske inte är så konstigt va?

0928

Nu ska jag vila… Det var lite jobbigt för skallen att fara omkring sådära på okända ställen, fast rätt bra ändå, för jag fick märgis när vi kom hem! 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 responses

  1. Vem, jag säger bara VEM kan motstå din härliga uppsyn ???

    Frun tror att du bergis är så där jätte mjuk och len precis ovanför nosen. Hon kan inte riktigt låta bli att pilla lite just där. Jag har ju sagt att hon e konstig.

    Zera

    • Hehe, inte många 😀

      Sån är matte också! Håller på å pillar hela tiden, jisses, mänskor asså! Fast när hon kör öronmassagegos, då ba’ faller jag ihop som en påse vatten, störtskönt asså!

    • Nä, det törs ja’nte 🙂
      Skitatråkiga! Nä, han behövde tydligen bara en sån dära nyckel till (matte är så rädd att den hon har ska tappas bort eller nåt nämligen)
      (Jepp, och i 9 j-vla månader har jag fått bråka. När jag tillslut ringde chefen för Sverigekoncernen, utan att få nån som helst förståelse – arrogant jefvel – så tog det hus i he-te och då hade jag nyckeln inom en vecka 😯 Märkligt hur fort det kan gå när matten blir skitförbannad 🙄 //matte)

Kommentera

