Dutti ponke

Shit asså, nu har matte mer besökare än mej på sin blogg… Värsta orättvisa liksom! 😛

Fast det har typ inte hänt så mycket här. Fast idag var jag visst skitaduktig sa matte. Hon var typ jättetrött men vi gick ändå skitalångt för hennes kropp var inte sååå ajj-ig idag. 🙂 Å vi såg massa hjulbentingar, minimonster, snabbfotare, hundar, katter och så dödade jag nåt som matte kallade ”plastpåse”… Eh? Hallå! Det där var ingen ”plastpåse”, det var ett typ spökmonster. Såna ska man döda! 😆

Men förutom dödandet så höll jag mest koll på matte och struntade himla mycket i allt annat. Utom när Totte ropade på mej. Han får typ alltid springa lös så ibland springer han så fort att han typ tappar bort sin trebenting… 😕 Skulle jag aaaaldrig göra! *matte protester o nämner nån ministudsarjakt för typ hundra år sen*
Meeeen asså…. det där var ju typ länge sen! När jag var jätteliten och okunnig. Nu skulle jag aaaaldrig göra nåt sånt matte, jag looooovar! 🙄

Massa springtjejer ute också… Både hemma o vid jobbet. Matte tycker det är asjobbigt. Jag tycker det är värsta paradiset! 😆

0887

Nu ska jag dra ut matte på springtjejjakt… *matte protesterar igen* Hrrrmmm… jag menar…. ”Matte, jag är pinkenödig! Jäääättepinkenödig!!” Hehehe! 😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 responses

    • Jaaa, asså springtjejer smittas typ. Det liksom springs i min kropp också. Matte muttrade nåt om att hon skulle ta mina kulor när hon får tillräckligt med pengar. Mäh asså? Får hon verkligen göra så? Ta mina kulor så där? Undra om hon vill byta? Asså, hon får mina kulor så får jag ett märgben typ? I så fall är det okej 🙂
      Värsta bra att vara Doriz, värsta bra att vara sig själv liksom! 😆

Kommentera

