Slutsemestrat

Jag å matte var på jobbet idag, matte jobbade, jag sov, hon blev avis haha! 😀

Å typ aaaalla på jobbet ba’ ”Ååååh vad stor du har blivit”
Å alla hade typ saknat mej skitamycket. Fast vet ni en kul grej? Han som har sitt rum vägg i vägg med oss, han hade inte sett matte (eller mej) på hela dagen å när jag ropade på en tjut-tutare DÅ hörde man hur han lät helt förvånad å ba’

”Va?! Är hon HÄR?!”

Haha! Han har ju mindre koll än matte! 😛

3262 Vi var typ lika sega båda två idag, matte sa nåt om att jag börjar bli vuxen (tss! Aldrig!) men jag tror bestämt att det är för att det är skitajobbigt att jobba… 🙂

Men det är kul att vara med matte för hon har massa godis i fickan, är störtbra på att leka å gosa och så sjunger hon för mej när vi åker minimonstret.

Jag tror hon tycker om att vara med mej för att hon blir glad och för att jag är jag liksom, typ världsabäst asså! 😉 (Stämmer bra det!   //matte )

Förresten, vet ni vem jag träffade idag? Kartong-kompis! Yeay! Han är bara skitabra och jag fick godis av matte för att jag gosade med han samtidigt som jag hade alla fyra ben på marken. Värsta enkla sättet att få godis liksom! 😀

Nu ska jag nana vidare, matte sover typ nästan redan… Gonatt!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 responses

    • Soft stajl va? 😉
      Jag brukar somna då, när matte sjunger. Hon tycker det är konstigt ibland, för hon sjunger jäääättehögt, men det låter gott i örena tycker jag 🙂

Kommentera

