Flaxarskrämmaren

Jao, det är jag det. Säger matte i alla fall. Mäh asså, kan väl inte jag rå för att flaxarna blir skraja när jag kommer? 😕 Jag tycker dom är fega som flyger så fort jag kommer å vill leka… men men… Det är ju deras förlust haha!

Idag var matte å jag på en långprommis. Vi tänkte gå ner förbi Gröna Havet för det skulle visst inte vara så mycket mänskor där sa matte. Matte sa fel!

Det var typ sjuttiarton mänskovalpar på vägen, som sprang… med bollar! 😯 Å fick jag leka med dom eller? Ba’ ”Näääääää” Värsta skitadåliga! Åsså kom det en hund, å hjulbentingar, å mänskovalptransporter å massa annat skoj. Jag fick inte leka med NÅN! Uselt tycker jag.

Kliapaus

Kliapaus

Å vet ni mer då? Jag såg Monza nyss, när jag å matte var ute å gick. Men inte fick jag hälsa inte… Matte sa nåt om att dom gick för långt bort (asså ursäkta, men jag kan faktiskt springa JÄTTEfort!)

Vilken usel dag…. jag tror jag går å lägger mej… Natti! 12

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 responses

Kommentera

