Slappt

Jooo, det är helt rätt asså… Jag borde vakna nu typ…:) Men asså, jag gör inte så mycket på dagarna så här på sommarn. Antingen är det för varmt eller så regnar det. Sommar va? Seriöst! Det HAGLADE i huvudet på mig häromdan! Jisses liksom 😯
Värsta naturkatastrofen i skallen liksom 🙂
Fast en sak har hänt! Jag har sett en sån dära ”mops”, men asså, det är egentligen ett väldigt missvisande ord på en sån hund. För mopsiga, det är dom inte. Bara asaballa! Tänkte jag skulle önska mej en sån i julklapp men matte bara stönar då… och mumlar nåt om att det räcker med mej liksom… Fast det är klart, skulle vi va två så skulle det nog bli lite mindre av mys o mattetid, så det är nog bra att det bara är jag… tills vidare i alla fall… 🙂

6 responses

  1. Man kan ju hoppas att jag kan få en lillebror i alla fall… nångång… Mops eller CC eller en ”fralla” som matte säger. Frallor äter man väl? 😉
    Tjillevisp!

  2. Ja, vi hade occkså sånt väder. Åska och blixtra jäklar, men jag, jag låg i soffan och sov…har coolat till mig när det gäller åska 🙂
    Mops är coola också tycker jag. Mmmmm, vill ha lillebror eller lillesyrra…matte vill ha en engelsk staffe…:)

    Kram snyggo

Kommentera

