Slajding

Matte är så trött så trött och går konstigt och ser knasigt säger hon (tycker det är viktigast att hon ser mej bara sen är det inte så noga haha!)

Fast vi har det bra, lufsar runt och myser bara. Härligt! 🙂

Åsså har matte sagt att Lillebror kommer hit ikväll, yeay! Han är värsta skitabra asså!

Matte gjorde en slajd åt mej. Tänkte visa lite hur det ser ut ibland. Sista bilden är när vi precis kommit till jobbet… Asså, ursäkta, men måste vi åka o jobba så tidigt?! Jag har ju liksom störtskönt där bak! (Ja, han sov gott och ville INTE gå upp från sin mjuka filt när jag väckte honom. Jag blev lite orolig först, när han inte ens reagerade, trodde han var sjuk eller nåt, men det var bara vanlig morgontrötthet… 🙂 //matte)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

8 responses

    • Normalt kan han studsa upp halv nio på helgerna, och klockan fem på vardagar är inte nåt större problem men just när han somnat i bilen… nääää, då vill han inte gå upp. Min bror har samma problem, kan gå upp mitt i natten, duscha, äta frukost och somna om… *garvar*

  1. Jag är alltid pigg! 🙂 Morgon, kväll, natt – jag hoppar upp så fort matte rör på sig. Min farbror är morgontrött. Det är matte också, så hon säger att hon och farbror är bättre synkade…
    (Däremot passade jag en gång en hund som var extremt kvällstrött! Han gick och lade sig klockan åtta och sen var det lögn att få med honom på sista kvällsrundan…//Nemos matte)

    • Haha! Jag brukar gå upp när mattes sångburk tjuter, det är inte alltid hon gör det… går upp alltså… men jag tänker liksom att, om sångburken säger att vi ska gå upp så gör man det liksom… (Mmm, men vissa dagar när klockjeflen ringer kl 5 så vill jag ligga kvar o dra mig i fem minuter, då börjar han tjata… Jag kan få problem efter elva på kvällen, då tycker Lix att näää, sooova… Fasen vad jag avundas honom ibland på jobbet, när han ligger under skrivbordet o snarkar o drömmer… 🙂 //matte)

Kommentera

