Hålfagert

Nu fick hon mej! Hon fångade mej med sångburken. Hade stoppat skallen i kylhålet å då var hon skitasnabb! 😯

Jag å matte har haft det aaaasa-soft idag! Inte ens hennes bord har tjötit! Eller jo, en halv gång tjöt det till men när matte svarade så var det ingen där? Värsta skumt liksom…

Vill ni se en liten bildkavalkad? Det får ni ändå 😉

Hmmm... undra om det är ännu kallare längre ner?

Hmmm... undra om det är ännu kallare längre ner?

Aaaaah!! Värry najs!

Aaaaah!! Värry najs!

Inte 'skitgris' - skitsöt! ;)

Inte 'skitgris' - skitsöt! 😉

Va? Är vi redan framme? *snaaaark*

Va? Är vi redan framme? *snaaaark*

(Jodå, han brukar ligga och halvsova i bilen. Idag var han visst extra trött för han såg väldigt nyvaken och sömndrucken ut innan jag öppnade grinden //matte)

Nu ska jag sova lite till. Matte försökte sova på jobbet men jag slängde en märgis framför näsan på henne så då la hon sig i sin stol istället. Den är skitadum! Går ju liksom inte att hoppa upp i knäet på matte när hon sitter i den där, den smiter ju! 😯

Gonatt typ!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

10 responses

  1. Haha tänk om det bor nån i hålet som hoppar upp och biter dig i näsan Vi har ett sånt hål där bor det en sån där randig gris som bits jättehårt. Vi kollar alltid mycket försiktigt. Såå himla söt bild Din matte fick till……mmm…. pussgurka

    • Hmm… jag har aldrig sett nån, men kanske? Måste kolla imorrn, dom kanske var ute o gick då? Precis som jag å matte? 🙂 Hoppas bara det inte är en bitgris! 😯
      Hihi! Jag tror det står i vår standard ”übersöt”, för asså… kolla på er liksom! 😀

  2. Attans vilket braigt hål! Jag brukar mesat gräva och gräva och vänta på att det regnar. Sen gräva mer. Ska nog prova kyla huvudet faktiskt.
    (Matte gillar ditt tyg med spöken på. Jag har med Snobben och Woodstock. För matte samlar på gula Woodstock)

Kommentera

