Fredagslugn

Jao, inte händer det mycket här inte… Förutom att jag såg en sån där långbent varg idag. Jädrar i havet vad stora dom är! 😯 Å mänskor tycker jag är stor? Nänä, jämfört med långbensvargar är jag skitaliten!
Matte säger att jag har varit jätteduktig idag så hon blev så stolt så stolt sa hon. Jag fattar ingenting, jag gjorde väl inget speciellt? Bara som hon ville… 😕

Vet ni vad matte gjorde idag? När hennes bord var tyst så ritade hon av mig. Nästan som Jojo

Kolla!

Matte attackerades av en flaxare!

Matte attackerades av en flaxare!

(Ja måsarna har nog kids nu för det är inte första gången jag blivit attackerad av ilskna måsar. Å jädras vad rädd jag blev när den skrek mig i örat och flaxade! //matte – skrajsen)

Händer rätt ofta...

Händer rätt ofta...

Hehehe...

Hehehe...

Klicka för att förstora

Klicka för att förstora om ni vill se ordentligt 🙂

Jupp, sånt sysslar hon med när det är typ tomt på jobbare på jobbet… 🙂

Nu ska jag sova. Jag blir skitatrött av att vara duktig, helskumt asså!

Nattinatt!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

10 responses

    • Absolut! Vi slår ihop våra skallar å fixar nåt skitabra! 🙂 //matte

      Hehe! Du kanske kan få va med på ett hörn? Jag ska fråga matte 🙂
      Va!? E hon full!? Men hon är ju så liten! Jag har också varit ”askalas”, det var inget kul faktiskt… /Lix

Kommentera

