Varmt som i -biiiip-

Jodu, nu ere varmt vill jag lova! Till å med när jag å matte är ute sådär jättetidigt å bara flaxarna är vakna! 😯

Har inte så dära värstans mycket å skriva om, bara att det är varmt. Å att jag ska träffa en snygg långbent tjej om två evigheter typ. För matte ska ställa mig på tjejens klubb. Hoppas hon kommer ihåg att hämta mig sen bara… 😕 *matte pratar* Jaha… jag ska stå såååå! Som jag gjorde nästan med PM, fast jag stog inte så bra för det var så vaaaarmt. Liksom, kan man inte få stå när å var man vill liksom? Det syns ju att man är snygg ändå menar jag 😉

Visar lite bilder också, för nu ska matte fika å då måste jag kolla så hon inte tappar svartvatten på golvet. Det är sååå gott, men matte blir typ helt mordisk om jag försöker sno åt mig lite… 😕 Grymtar nåt om att det inte är bra för mig att lapa svartvatten. Tss! Jag tror bara hon är ego och vill ha allt själv! 😛

Man hittar många konstiga saker på morronprommisen

Man hittar många konstiga saker på morronprommisen

Nya, stooora matskålar hehe! Här ska ätas!

Nya, stooora matskålar hehe! Här ska ätas!

Matte tyckte jag kunde bära kylfilten själv...

Matte tyckte jag kunde bära kylfilten själv...

Varmt som i he.... på mitt-på-dan-prommisen idag

Varmt som i he.... på mitt-på-dan-prommisen idag

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

6 responses

    • Matte är skitanervig, hon får fasen ta å skärpa sig tycker jag. Det gick ju skitabra förra gången! Larvigt!
      Jag ska säga åt’na att vi ska ställas ut samtidigt sen. Hon ska bara träna där, om ett par veckor. Sen så! 🙂
      Nu är det typ natt så nu ska jag gå ut å nattpinka i svalkan (o kanske tokrejsa lite? 😉 )
      Massa kramar å pussar! 😀

  1. Det är vaaaaaaaaaaaarmt här också. Tur jag har en egen sjö, för där är jag nu hela dagarna….badar och badar och badar. Orkar inte ens blogga *svett*

    Kram snyggo

Kommentera

